Snow Effect

Saturday, September 15, 2012

Loppelørdag!

I dag har jeg vært på loppemarked i julebygda grendahus. Jeg fant ikke så veldig mye spennende, men det var koselig, sammen med mamma, pappa og ei venninne. Den store trebollen kjøpte jeg, og den passet perfekt sammen med de to telysestakene! De to lyktene nedenfor kjøpte jeg nettopp på salg, perfekt nå til høsten, så fine med lys i. Etter loppemarkedet var jeg på kafè sammen med ei venninne. Nå er jeg straks på vei til jentekveld! Herlig lørdag!

3 comments:

Brunt sukker said...

HEI PÅ DEG :))
GØY MED LOPPER:)
DEN BRUNE SKÅLEN LIKTE JEG GODT:)
KOS DEG PÅ JENTEKVELDEN:)
KLEM FRA ELI:)

Natalie said...

Elsker lopper! Fint du har det! :)

Jeg skal på loppis imorgen <3
Ha en fin kveld :)
Klem Natalie

Har en drøm... said...

Flott bolle!!
Gøy med loppis:))

Ha en fin fin jentekveld ♥