Snow Effect

Friday, June 29, 2012

Fantastisk dag!

Det er fredag, og jeg skulle egentlig ha jobba kveldsvakt. Men dagen starta med at de ringte og spurte (kl åtte) om jeg heller ville jobbe på dagen. Da hadde jeg allerede fått sove ca to timer lenger, og jeg var selvfølgelig klar for det!:) Så på vei syklende til jobb oppdager jeg at det er varmt- ca 2o grader ute!:) Jeg har en FIN vakt på jobb med kjekke kollegaer og kommer hjem til sola som begynner å varme enda mer. Så nå har jeg en utmerket middagskvil i hengekøyen i den frodige hagen min. Det bomstrer som sagt enda!:) Om litt skal jeg en tur til noen venner og sitte ute å terassen og nyte at jeg har fri i kveld!:) Det er rart hvor glad man blir for uventet"fri" og det er sol og varmt ute- det skal ikke mer til!:) Jeg skal jobbe i helgen, men det er også ganske greit da jeg hadde en LANG FIN helg i Oslo sist helg! Sommerferie- det er enda lenge til, så det er viktig å kose seg så når en har mulighet! Jeg ønsker alle sammen en fin helg!:)

No comments: