Snow Effect

Sunday, April 15, 2012

Hagetid

Det er på tide å friske litt opp ute på terassen og i hagen..Men akkurat nå er jeg inne i en periode hvor tiden prioriteres til oppgaveskriving, så det får vente med den skikkelige oppfriskningen- Foreløpig har jeg tatt ut et bord og to stoler.. Jeg har og kjøpt blomster på internett tidligere i vinter, men de har jeg ikke fått plantet ut enda. Gleder meg til å være mye ute!
Denne helgen, dvs fra torsdag morgen til søndag kl 15, har Hilde og jeg sittet og jobbet med oppgave.Vi har virkelig brukt tiden godt, og det kjennes både i rygg og skuldre..:) Det begynner å ligne en oppgave- og det er kjekt! Nå er det to dager på jobb, så fri til oppgave igjen! I morgen får jeg besøk av ei venninne som for tiden bor i Spania, og det er altfor lenge siden sist, gleder meg!

No comments: