Snow Effect

Tuesday, March 13, 2012

Skoleuke

Jeg befinner meg på skolen denne uken. Det er jammen meg SISTE skoleuke av videreutdanningen. Jeg kan ikke tro at jeg snart er ferdig, det er helt vilt hvor fort tiden har gått. Det har vært inspirerende og lærerikt, jeg har truffet mange kjekke folk og opplevd masse! Tiden fram til 1. mai kommer for det meste til å handle om oppgave- fordypningsoppgave i kreftsykepleie. Jeg er så heldig å skrive sammen med Hilde, som gjør at det egentlig bare er kjekt å skrive oppgave!:) Bildet er tatt i kantinen på UIS på mandag formiddag...
Nå har jeg hatt besøk av mamma, og vi har sotert ut klær jeg ikke bruker. Jeg har virkelig vært flink og ryddet både i klesskap og kjøkkenskap i dag. Merker at våren nærmer seg, og jeg får masse energi!:) Nå skal jeg lese en artikkel før jeg ser litt tv. God tirsdag kveld til alle sammen!
jeg var forresten innom søstrene grene i går og kjøpte meg to nye potter og en vase. I dag har jeg fått meg løker til å ha oppi- det gir god vårfølelse!:)