Snow Effect

Sunday, December 4, 2011

Juleblomster

Jeg er så glad i svibler, og syns de lukter veldig godt! Julrerose er og en fin juleblomst, men den har jeg ikke så mange av.. Jeg har aldri vært så glad i røde julestjerner, men har i år skaffet meg en rosa, og den var ikke så verst. Nå gjenstår bare en Amarayllis! Elsker blomster generelt!:) Helgen har for det meste bestått av jobbing, men i går var jeg på grøtfest med Stavangergjengen, fult hus i Helga og Trond (med unger) sitt nye hjem. Veldig koselig å se gjengen med alle ungene igjen! Nå er jeg på snart på vei til kveldsvakt igjen. Så blir det skoleuke og Oslotur neste helg! Det går så altfor fort nå i desember, skal prøve å nyte alle dagene så mye jeg kan.. Jeg er så glad i denne tiden! Nå har jeg tent det andre lyset, og skal ha meg en kopp kaffe før jeg fyker avgårde til jobb.. Ønsker alle en god Søndag!